  • 1. Data: 2007-04-14 21:08:50
    Temat: Umowa o dzieło z obcokrajowcem
    Od: zagloba <n...@p...ci>

    Witam,

    jestem organizatorem festiwalu muzycznego i do zaprosiłem do wykonania
    koncertu obcokrajowca (konkretnie Irlandczyka).
    Jak wygląda sprawa podatku? W przypadku Polaka mamy do czynienia z 50
    procentowym kosztem uzyskania przychodu, czyli ostatecznie trzeba
    odprowadzić do US 9,5 % od sumy brutto.
    Jak to wygląda w przypadku obcokrajowca? Ktoś mówił mi, że nie można
    zrobić 50 procentowego kosztu uzyskania przychodu. Czy więc podatek
    wynosi 19% ???

    Pozdr.

    Zagłoba