  • 1. Data: 2011-10-25 13:47:48
    Temat: Spółka cywilna
    Od: "Jacek " <c...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Pytanie z zakresu prawa bilansowego:

    Dwie spółki zoo zawiązały spółkę cywilną do wykonania określonej inwestycji.
    Wg zapisów w umowie spółki, każdy ze wspólników jest współkontrolującym spółkę
    cywilną. Spółka cywilna prowadzi księgi rachunkowe.

    Pytanie brzmi: czy istnieje przepis, który zabraniałby wg naszej
    UoRachunkowości, ująć w bilansie jednostkowym (nie skonsolidowanym) wspólnika,
    spółkę współzależną metodą konsolidacji proporcjonalnej?

    Pozdrawiam

    JCz

  • 2. Data: 2011-10-27 09:24:01
    Temat: Re: Spółka cywilna
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    BTW ciekawi mnie, jak ta sc otworzyła rachunek bankowy na swoje imię, i w
    którym banku?

    -----

  • 3. Data: 2011-10-27 10:28:57
    Od: "Jacek " <c...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?B?X7Hm6rPx87a8vw==?= <j...@g...pl> napisał(a):

    > BTW ciekawi mnie, jak ta sc otworzyła rachunek bankowy na swoje imię, i w
    > którym banku?
    >

    > -----

    Rachunkiem bankowym dysponują wspólnicy.

  • 4. Data: 2011-10-27 18:04:12
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    > JCz

    Skoro masz sp. zo.o. to idź do mecenasa, anie pytaj o tak skomplikowane
    tematy na grupie,

  • 5. Data: 2011-10-27 18:57:03
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Z każdą pracą domową do mecenasa?
    Za dużo by studia kosztowały ;-)

    -----

  • 6. Data: 2011-10-28 07:22:54
    Od: "Jacek " <c...@g...pl>

    monse1 <m...@o...pl> napisał(a):

    > Skoro masz sp. zo.o. to idź do mecenasa, anie pytaj o tak skomplikowane
    > tematy na grupie,

    Pytanie było skierowane raczej do osób, które już ten problem przerabiali. Ale
    oczywiście jestem ciekawy opinii wszystkich zainteresowanych w temacie.