  • 1. Data: 2004-11-17 09:42:33
    Temat: Spoznione ksiegowanie w firmie - ile miesiecy mozna?
    Od: "FawogeF" <t...@w...pl>

    Ile czasu moze minac aby zaksiegowac spozniona fakture vat?
    Kiedys byly 3 miesiace, potem tylko miesiac, a teraz?

    Czy np. jesli mam fakture vat z maja b.r. to moge ja wrzucic w koszt np. w
    pazdzierniku i odzyskac vat?
    Czy sa jakies rozporzadzenia w tej sprawie? Jesli tak to prosze o link.

  • 2. Data: 2004-11-17 09:53:50
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/17/2004 10:42 AM, Użytkownik FawogeF napisał:

> [...]
    > pazdzierniku i odzyskac vat?
    > Czy sa jakies rozporzadzenia w tej sprawie? Jesli tak to prosze o link.

    Trzeba zrobić korektę deklaracji za miesiąc, w którym wpłynęła faktura
    lub następny.

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2004-11-18 20:33:26
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "FawogeF" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > pazdzierniku i odzyskac vat?
    > Czy sa jakies rozporzadzenia w tej sprawie? Jesli tak to prosze o link.

    najbezpieczniej jeżeli nie chcesz korygować deklaracji udać, że się fakturę
    zgubiło i poprosić o duplikat, wtedy VAT odliczysz w miesiącu otrzymania
    tego duplikatu lub następnym.

    Magdi