  • 1. Data: 2004-11-17 09:09:04
    Temat: wiem że nia ta grupa: kot
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Wiem że nie ta grupa ale jestem troche zdesperowana.

    Chce ktos przygarnać kotka? 12 tygodni, kocur, czysty, zdrowy,
    odrobaczony i załatwia sie do kuwety.
    Tu jest zdjęcie
    http://www.esi.com.pl/files/bamber1.jpg
    Na razie mieszka w Toruniu.

    Maddy "trzy koty w domu to lekka przesada"

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2004-11-17 12:26:28
    Temat: Re: wiem że nia ta grupa: kot
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > http://www.esi.com.pl/files/bamber1.jpg
    > Na razie mieszka w Toruniu.
    >
    > Maddy "trzy koty w domu to lekka przesada"

    ja tam wole psiaki..

    P.

  • 3. Data: 2004-11-17 12:52:53
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 17 Nov 2004 10:09:04 +0100, w <cnf4gg$dbh$1@atlantis.news.tpi.pl>, Maddy
    <m...@e...com.pl> napisał(-a):

    > Maddy "trzy koty w domu to lekka przesada"

    Aktualnie (awaryjnie) mam 4 :)

  • 4. Data: 2004-11-17 13:15:36
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>

    Ja mam kotka i psiaka i żyją w super zgodzie.

  • 5. Data: 2004-11-17 13:40:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Wednesday, November 17, 2004, 10:09:04 AM, you wrote:

    [...]

    > http://www.esi.com.pl/files/bamber1.jpg

    Aleś go utuczyła ;-)

    [...]

    > Maddy "trzy koty w domu to lekka przesada"

    Wcale nie - gorzej jak z tych trzech dwie kotki i obie się w krótkim
    czasie okocą - dziewięć kotów w domu, to lekka przesada ;->

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2004-11-18 07:12:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Aleś go utuczyła ;-)

    Ta, przez 4 dni utuczyła.
    Miał wzdęcie. Juz mu przeszło. ;-)
    Jakis dureń nakarmił go mlekiem i małemu nie posłużyło.
    Boże, kto to wymyslił żeby koty mlekiem krowim karmić...
    > [...]
    >

    > Wcale nie - gorzej jak z tych trzech dwie kotki i obie się w krótkim
    > czasie okocą - dziewięć kotów w domu, to lekka przesada ;->

    Jak bym miała dom z ogrodem to bym go zatrzymała bez wahania. Ale ja mam
    mieszkanie 50m!! Robi się zadnyma bo mały podjadł, pospał i zaczyna
    gonić moje biedne mamisynki.

    A swoją drogą - jak nie sterylizujsz kotek a mają kontakty z kocurami to
    czego oczekiwałeś? Że przyjdą do domu na szklankę wody??

    Dobra, EOT bo zaraz ktoś na nas naskoczy.,

    Ale kociak ciągle jest do wzięcia. Od zaraz.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2004-11-18 21:28:52
    Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > czego oczekiwałeś? Że przyjdą do domu na szklankę wody??
    >
    > Dobra, EOT bo zaraz ktoś na nas naskoczy.,
    >
    > Ale kociak ciągle jest do wzięcia. Od zaraz.

    jest slicznosciowy ale mam w domu juz dwie kocie "laseczki"

    mam nadzieje, ze znajdzie wspanialy dom,
    pozdrawiam
    Agnieszka

  • 7. Data: 2004-11-18 21:28:52
    Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl>