  • 1. Data: 2005-11-20 22:41:37
    Temat: Sprzedaz Domu ponirzej 5. Lat *POMOC*
    Od: Jakubowski<j...@y...de>

    Czesc, Kupilem 3. Lata temu dom, chcialem by go teraz Spszedac a nie za 2. Lata,
    wie ktos jak go moge Sprzedac, ille musz z sprzedarzy do Miasta oddac (Oplaty).
    Bo tylko wiem rze moje dom sprzedac ja bynde 5. Lat wlascicielem!

    Prosze o Szypkom otpowie lub Tel. od 24h Adwokata w sprawwach Budowlany.

    Thx

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-11-20 22:49:26
    Temat: Re: Sprzedaz Domu ponirzej 5. Lat *POMOC*
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jakubowski wrote:
> [...]
    > Bo tylko wiem rze moje dom sprzedac ja bynde 5. Lat wlascicielem!
    >
    > Prosze o Szypkom otpowie lub Tel. od 24h Adwokata w sprawwach Budowlany.

    Piłeś?
    Bo jak nie, to przepisz to jeszcze raz.

  • 3. Data: 2005-11-20 22:52:28
    Od: Jakubowski<j...@y...de>

    Lata,
    (Oplaty), kakie podatki musze zaplacic!

  • 4. Data: 2005-11-20 23:41:03
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    od 24h Adwokata w sprawwach Budowlany.

    > Piłeś?
    > Bo jak nie, to przepisz to jeszcze raz.

    może być innostraniec
    Varos

  • 5. Data: 2005-11-21 07:32:55
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    waros <w...@w...pl> wrote:

    > może być innostraniec

    Ano - domena .de i połowa wyrazów z dużej litery sugeruje, że innostraniec :)

    P.

  • 6. Data: 2005-11-21 17:36:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 20 Nov 2005, Jakubowski wrote:

> [...]
    > wie ktos jak go moge Sprzedac, ille musz z sprzedarzy do Miasta oddac (Oplaty).
    > Bo tylko wiem rze moje dom sprzedac ja bynde 5. Lat wlascicielem!

    Niby sprzedać możesz zawsze, tylko podatek ci spory wyjdzie (10% !)
    Adwokata tu chyba tak szybko nie znajdziesz :(
    A nie wiem czy bardziej adwoktata czy doradcy potrzebujesz.
    (doradca podatkowy to w Polsce osobna fucha, nie jest typowym adwokatem)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)