  • 1. Data: 2004-06-06 10:19:58
    Temat: [pilne] podatek dochodowy
    Od: "Paweł Brzozowski" <p...@p...pl>

    Czy mógłby ktoś napisać jakie spółki handlowe rozliczają się podatkiem
    dochodowym CIT i czy wspólnicy spółki cywilnej rozliczają się podatkiem PIT
    czy CIT ? Bardzo proszę o wyjaśnienie mi tej kwestii, potrzebne na egzamin
    na jutro !!;-)

  • 2. Data: 2004-06-06 11:52:05
    Temat: Re: [pilne] podatek dochodowy
    Od: "Jarosław Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Brzozowski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    PIT
    > czy CIT ? Bardzo proszę o wyjaśnienie mi tej kwestii, potrzebne na egzamin

    Spolka cywilna nie jest podatnikiem, wspolnicy rozliczaja sie samodzielnie.
    Spolki osobowe rozliczaja sie PIT ( sp.jawna, partnerska, komandytowa,
    kom-akc)
    z o.o. i akcyjna CIT