  • 1. Data: 2004-11-11 13:05:40
    Temat: Sprzedaż książek. Jak to rozliczać?
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl>

    Mam kilka pytań do ludzi zorientowanych w temacie:

    Chcę zatrudnic osoby (woj. dolnosląskie) do sprzedaży ulicznej książek.
    Jaką powinnam wybrać formę zatrudnienia, umowę zlecenie, o dzieło a może co
    innego? Zalezy mi na nie płaceniu im ubezpieczenia a jedynie prowizji od
    sprzedaży. Jak powinna byc skonstruowana umowa żeby mieć zabezpieczenie na
    pobrany do sprzedaży towar (kaucja?)?

    Czy sprzedaż uliczna (jednak nie na stoisku a "w ruchu") jest dozwolona? Pytam
    bo czasami widuję osoby w ten sposób sprzedające różne rzeczy. Jak to wygląda
    z prawnego punktu widzenia?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Magda