  • 1. Data: 2004-03-16 08:25:47
    Temat: Sprzedaż mieszkania
    Od: "Krzysztof Marciniak" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Przepraszam za pytanie które już było wiele razy. Przejżałem archiwum i nie
    rozumiem do końca.
    Po 6-ciu latach sprzedałem mieszkanie ( było kupione na rynku wtórnym);
    1.Wiem, ze nie płacę od tego podatku dochodowego,
    2. Nie wiem czy umieścić kwotę ze sprzedaży tego mieszkania w PIT-cie !
    dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2004-03-16 20:56:33
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Krzysztof Marciniak" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > 1.Wiem, ze nie płacę od tego podatku dochodowego,
    > 2. Nie wiem czy umieścić kwotę ze sprzedaży tego mieszkania w PIT-cie !

    jak nie płacisz podatku dochodowego, to po co chcesz to umieszczać w PIT??
    Tam podaje się przychody podlegające opodatkowaniu.

    Magda