  • 1. Data: 2004-03-16 08:16:23
    Temat: Rozliczanie paliwa z smaochodow z DG
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Witam!

    Ogladalem wczoraj wieczorem pewien program,. Dowiedzialem sie z niego, ze od
    1 maja nie bedzie mozna wrzucać paliwa w koszty DG!
    Czy to jest dopiero projekt, czy juz gotowa ustawa???
    Bo jak tak chcą zrobić, to nas zarżną ;))

    Pozdrawiam i prosze o odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-03-16 19:54:23
    Temat: Re: Rozliczanie paliwa z smaochodow z DG
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Mariusz napisał:

> [...]
    > Czy to jest dopiero projekt, czy juz gotowa ustawa???
    > Bo jak tak chcą zrobić, to nas zarżną ;))

    Albo źle uslyszałeś (a co był naprawdę, tego nikt kto tego programu nie
    oglądał nie wie) albo bredzili trzy po trzy (pijani byli w cztery dymy,
    sadząc po tym co relacjonujesz).
    Nawet gdyby taki zamysł powstał, to można by go wprowadzić od 1 stycznia
    2005. Nie mozna zmieniac przepisów podatku dochodowego w ciągu roku
    podatkowego.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-03-16 20:53:18
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > 2005. Nie mozna zmieniac przepisów podatku dochodowego w ciągu roku
    > podatkowego.

    W UE czy w Polsce ?
    Bo w PL coś w ostatnim kwartale ub.r zmieniono:-(

  • 4. Data: 2004-03-16 22:50:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Mar 2004, SP9LWH wrote:

> [...]
    >+
    >+ W UE czy w Polsce ?
    >+ Bo w PL coś w ostatnim kwartale ub.r zmieniono:-(

    W podatku *dochodowym* w zakresie *wpływającym na podatek* ??
    Możesz podać co, bo ja nie kojarzę ?
    AFAIR jest zakaz "w okresie rozliczeniowym", czyli dochodowy
    w ciągu roku a VAT "w środku miesiąca".
    Rozporządzenia dotyczące np. formatu formularza PIT to pewnie
    można wydawać...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-03-17 08:25:25
    Od: ".....Tester....." <s...@z...ca>

> [...]
    > w ciągu roku a VAT "w środku miesiąca".
    > Rozporządzenia dotyczące np. formatu formularza PIT to pewnie

    ja slyszalem ze nie bedzie mozna odliczyc vat-u od paliwa
    tylko cala fakture wrzucic w koszt bez odliczania vatu jesli samochod nie
    bedzie spelnial jakiegos tam przelicznika
    chociaz bedzie mial homologacje ciezarowego

  • 6. Data: 2004-03-17 08:48:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik ".....Tester....." <s...@z...ca> napisał w wiadomości
    > ja slyszalem ze nie bedzie mozna odliczyc vat-u od paliwa
    > tylko cala fakture wrzucic w koszt bez odliczania vatu jesli samochod nie
    > bedzie spelnial jakiegos tam przelicznika
    > chociaz bedzie mial homologacje ciezarowego

    To akurat prawda jest.