  • 1. Data: 2005-09-08 09:42:30
    Temat: Sprzedaż poniżej kosztu zakupu
    Od: "sgs" <x...@g...pl>

    Witam,

    Składając ofertę Klientowi nie mogę dać innej ceny poza katalogową. Wiedząc
    zę inne firmy składające mu oferty mogą tej zasady nie przestrzegać,
    chciałabym zaproponować mu sprzedaż np towaru X wartego np 2000 zł. za 1 zł.
    Moje pytanie dotyczy tego czy mogę tak zrobć i czy U.Skarbowy może mnie
    ukarac za takie "prezenty"?

    Podrawiam
    Kasia

    [wysylam jeszcze raz bo poprzedni temat brzmiał spamersko]

  • 2. Data: 2005-09-09 06:03:35
    Temat: Re: Sprzedaż poniżej kosztu zakupu
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "sgs" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Podrawiam
    > Kasia
    >
    > [wysylam jeszcze raz bo poprzedni temat brzmiał spamersko]

    IMO nie powinien,
    sam ustalasz marże we własnej firmie i zawsze mozesz cos sprzedaz
    kontrahentowi z duzym rabatem, aby np. nawiązać dalszą współpracę na której
    dopiero zarobisz...

    A chyba najprostrzym przykładem są telefony komórkowe o wartości kilku
    tysięcy sprzedawane po 1 zł....
    :-)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 3. Data: 2005-09-09 20:58:11
    Od: "Krzysiek M." <s...@w...pl>

    > A chyba najprostrzym przykładem są telefony komórkowe o wartości kilku
    > tysięcy sprzedawane po 1 zł....
    > :-)

    Tak tylko weź pod uwagę, że przy telefonach jest jeszcze UMOWA na 24
    miesiące /zazwyczaj / - z określoną miesięczną kwotą do zapłacenia :)

    --
    Krzysiek M.
    GG 3025201

  • 4. Data: 2005-09-10 06:33:13
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Tak, i dlatego napisałem:

    >IMO nie powinien,
    >sam ustalasz marże we własnej firmie i zawsze mozesz cos sprzedaz
    >kontrahentowi z duzym rabatem, aby np. nawiązać dalszą współpracę na której

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >dopiero zarobisz...
    ^^^^^^^^^^^^^^

    Łukasz Kaliński

  • 5. Data: 2005-09-10 07:39:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Sep 2005, Krzysiek M. wrote:

    > Tak tylko weź pod uwagę, że przy telefonach jest jeszcze UMOWA na 24
    > miesiące /zazwyczaj / - z określoną miesięczną kwotą do zapłacenia :)

    ...a weź pod uwagę post rozpoczynający wątek oraz uwagę Łukasza
    (którą wyciąłeś z cytatu) o "nawiązaniu współpracy"...
    Jak hipermarket sprzedaje w promocji towar poniżej ceny nabycia
    i nie jest to spowodowane "wyjściem z mody" czy wadami towaru
    to IMHO mamy do czynienia z podobną sytuacją.
    Tyle, że musi to być KUP zużyty "w realnie prawdopodobnym celu" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)