  • 1. Data: 2005-09-08 09:17:22
    Temat: Darowizna nieruchomości
    Od: "Mustad" <m...@w...pl>

    Darowizna nieruchomości jest opodatkowana dla US-w zależności od wartości
    rynkowej?
    Jeżeli w zamian za darowiznę zobowiązuje się notarialnie opiekę na
    osobą/darczyńcą jak część darowizny jest nie opodatkowana?
    Jaki przepis to reguluje?

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Tadeusz Musiał

  • 2. Data: 2005-09-08 10:16:35
    Temat: Re: Darowizna nieruchomości
    Od: "Mustad" <m...@w...pl>

    Znalazłem Dz.U.04.142.1514, ale czy to wszystko?

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Tadeusz Musiał