  • 1. Data: 2012-11-20 10:27:38
    Temat: Sprzedaż środków trwałych a karta podatkowa...
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam

    Mam taki poważny jak dla mnie problem - mianowicie w tym roku prowadzę
    działalność na zasadach ogólnych ale od stycznia przyszłego roku chcę
    przejść na kartę podatkową (co jest związane ze zmianą branży). Jednak nie
    uda mi się raczej sprzedać wszystkich środków trwałych w bieżącym roku które
    posiadam z mojej poprzedniej działalności. No i pojawia się sytuacja gdy
    będę je musiał sprzedawać w przyszłym roku - jednak jak to się ma do karty
    podatkowej?? Będę prowadził na karcie usługi taxi a środki trwałe będą
    pozostałością po działalności produkcyjnej w branży drzewnej. W tym momencie
    gdy dokonam takiej sprzedaży czy stracę uprawnienia do karty podatkowej??
    Jak sobie poradzić z taką sytuacją?

    Pzdr