  • 1. Data: 2007-06-29 09:05:16
    Temat: Sprzedaż ulepszonego środka trwałego
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Mam aparat fotograficzny a do niego obiektywy, które są
    "ulepszeniami" aparatu.
    Tudzież mam komputer i drukarkę do niego, co to go też
    "ulepsza".
    Czy mogę sprzedać sam obiektyw, albo samą drukarkę?
    1. Albo sam komputer, a drukarkę zostawić?
    2. Jak to wygląda, gdy rzecz nie jest jeszcze w pełni zamortyzowana?

    Stach

  • 2. Data: 2007-06-29 11:34:18
    Temat: Re: Sprzedaż ulepszonego środka trwałego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Jun 2007, Krzysztof Stachlewski wrote:

> [...]
    > 1. Albo sam komputer, a drukarkę zostawić?
    > 2. Jak to wygląda, gdy rzecz nie jest jeszcze w pełni zamortyzowana?

    Hasło brzmi "odłączenie", art.22g.20:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html

    "...zmniejsza się, ... przypadajšcš na niš, w okresie połšczenia, sumš
    odpisów amortyzacyjnych... "

    pzdr, Gotfryd