  • 1. Data: 2007-06-28 20:45:06
    Temat: Zabierają paragon
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    Witam,

    mam na osiedlu sklep spożywczy gdzie sprzedają też mięso. Nie lubię ich, ale
    to detal, bo jedyny mięsny i nie mam wyjścia. I mają taki system: Dają
    paragon, ja do kasy, kasjerka na paragonie zaznacza że zapłacone i ja z
    powrotem po mięsko, a oni wtedy wymieniają paragon na mięso... I w efekcie
    nie dostaję paragonu.... Kiedyś się z nią kłóciłem ale olałem... Tylko mnie
    to wkurza....

    Sprzedawczynie tam to kretynki... Kiedyś kazała mi się podpisać na tym czymś
    do płatności kartą a następnie oddała mi podpisany kwitek :D Się kłóciłem z
    nią, że podpisany jest dla niej... Z łaską w końcu wzięła... Kolega potem
    się śmiał ze mnie, że miałem brać ten podpisany i cieszyć się z zakupów za
    darmo.

    Kiedyś się z nimi pokłóciłem, bo nie chcieli sprzedać banana bez worka
    foliowego. A ja taki nieco ekologiczny jestem... Więc przez 5 lat tam nie
    kupowałem. Ale cóż, mięsko się chce jeść, to do mięs czasami zaglądam.

    I zastanawiam się, co im można tak naprawdę zrobić za odbieranie paragonów?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 2. Data: 2007-06-28 21:02:28
    Temat: Re: Zabierają paragon
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wrak Tristana wrote:

    > I zastanawiam się, co im można tak naprawdę zrobić za odbieranie
    > paragonów?

    Można zostać wegetarianinem.

  • 3. Data: 2007-06-28 21:24:39
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Wrak Tristana napisał:

    > I zastanawiam się, co im można tak naprawdę zrobić za odbieranie paragonów?

    Naslac na zakupy jakiegos inspektora ze skarbowki ;]

  • 4. Data: 2007-06-28 21:36:11
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote in message

    > I zastanawiam się, co im można tak naprawdę zrobić za odbieranie
    > paragonów?

    Za każdym razem proś o fakturę.

  • 5. Data: 2007-06-29 08:04:03
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    | Za każdym razem proś o fakturę.

    Hehe - wtedy najdalej za drugim razem chłopina odbierze oplute mięso lub co
    gorsza z jakaś niespodzianką w środku....

  • 6. Data: 2007-06-29 18:16:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    To co napisałeś na grupę wyślij mailem na adres, który znajdziesz na
    stronie http://www.ukskatowice.ires.pl/11087/11087/ (celowo nie piszę
    adresu, by im nie zaśmiecać skrzynki). A następnie oczekuj na skutki. Jak
    nie będzie (mogą być odporne na mandaty), to za jakiś czas ponów. Zadziała.