    From: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzęt komputerowy i kontrola z UKS
    Date: Tue, 24 Aug 2004 13:02:04 +0100

    Użytkownik "Irek Makowski" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cgf6h3$o7v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To wez kurna podlacz do UPS lampke na biurku i zapytaj czy lampke tez masz
    > "dolaczyc" do zestawu czy zestaw do lampki czy UPS do lampki czy lampke do
    > UPS.

    Nie zapomnij tez o dolaczeniu przedluzacza do zestawu - wychodzacego z UPS -
    dla Pana Kontrorera - chyba ze dysponujesz UPS z kompletem wyjsc 220V, to
    mozesz nie miec:-)

    Eeeeh, a mozna spytac ile ten Kontrorer ma lat? Pozwoli to ustalic algorytm
    dalszego przebiegu wizyty - moze byc po prostu leciwy, nie musi byc od razu
    zlosliwy i tendemcyjnie postrzegany:-)

    Pozdrawiam i powodzenia
    Lukasz G.