  • 1. Data: 2005-08-01 07:58:02
    Temat: Środek trwały na kredyt w CHF
    Od: dK <c...@w...pl>

    Witam,

    1. zakupiłem środek trwały na kredyt w CHF.
    2. Fakturę dostałem w PLN.
    3. Wpisuję ŚT do EŚT w PLN stąd wychodzi mi miesięczna amortyzacja, co
    potem wprowadzam co miesiac do PKPiR
    4. Również co miesiąć w KUP wprowadzam sobie skapitalizowane odsetki od
    udzielonego kredytu (na firmę) wg formuły
    część_odsetkowa w PLN = część_odsetkowa_raty_w_CHF* kurs średni NBP na
    dzień zapłaty raty (a może zakupu???).

    5. Wątpliwości. Co z różnicami kursowymi? Czy, kiedy i w jaki sposób
    uwzględniam je?

    Dziękuję z góry za wszelkie rady w tej materii

    dK