  • 1. Data: 2003-02-09 16:01:57
    Temat: Stalo sie... znalazlam blad :-(
    Od: "Justka" <s...@i...pl>

    Dzien dobry (?) wszystkim.

    Prowadze mezowi KPiR i przez przypadek znalazlam blad, ktory popelnilam w
    maju 2002. Powazny, bo "uszczupla" podatek. Co mam teraz zrobic? Czy zlozyc
    deklaracje korygujace PIT5 od maja do listopada i doplacic roznice podatku
    wraz z odsetkami? Czy za to cos "grozi"? Gdzie znajde jakis programik do
    wyliczania karnych odsetek?

    Mimo wszystko pozdrawiam serdecznie.
    Justyna.

  • 2. Data: 2003-02-10 10:49:42
    Temat: Re: Stalo sie... znalazlam blad :-(
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Justka" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
    zlozyc
    > deklaracje korygujace PIT5 od maja do listopada i doplacic roznice podatku

    jak mowila mila pani z US "kazdy odpowiada zasiebie"

    Boguslaw