  • 1. Data: 2003-02-09 12:08:11
    Temat: PIT-5 (2003) w formacie Excel - skad można ściągnąć?
    Od: "#:-\) gps" <gpsgpsgps<remove>@poczta.onet.pl>

    bardzo prosze o podpowiedz, skad moge sciagnac nowy wzor PIT-5 w formacie
    *.xls (Excel) [nie chodzi mi o komercyjne programy wyliczajace, jedynie o
    treść i rubryki - chetnie z ustawionym juz przeliczeniem]
    ubiegloroczny PIT-5 zmienil sie niestety :-( [a mialem go ladnie ustawionego
    do druku, lacznie z przeliczeniami - jesli ktos potrzebuje, to wysle na
    priva]

    na marginesie: uwazam, ze psim obowiazkiem Ministerstwa Finansow powinno byc
    udostepnienie tego typu drukow (PIT-ow, zapytan, odwolan, wszystkiego) w
    takich formatach, jakich podatnicy tylko sobie zazycza, a takze programow
    przeliczajacych podatki, wypelniajacych druki, drukujacych kwitki przelewow,
    itp; ZUS zrobil pewnien krok do przodu z "Platnikiem", a MF, z panem K. na
    czele, nas podatnikow olewa (choc z naszej krwawicy zyje sobie jak basza)

    #:-)
    gps

  • 2. Data: 2003-02-09 14:23:01
    Temat: Re: PIT-5 (2003) w formacie Excel - skad można ?ciągnąć?
    Od: "hubi" <h...@p...onet.pl>

    masz piekny program do kazdego rodzaju dokumentow
    www.pity.pl

    pozdrav
    hubi

    --
    hubertw
    h...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-02-09 16:12:05
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > czele, nas podatnikow olewa (choc z naszej krwawicy zyje sobie jak basza)
    A tak na drugim marginesie to słyszałem, że taki "system rozliczenia"
    planuje MF wprowadzić. Podobno są już jakieś firmy w Polsce, które go
    używają w celach testów. Czy wie ktoś coś na ten temat? Czy tylko mi ktoś
    takich głupot naplótł?
    PawełJ

  • 4. Data: 2003-02-09 20:10:41
    Temat: Re: PIT-5 (2003) w formacie Excel - skad można ?cišgnšć?
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od #:-) gps
    > na marginesie:

    to nie powinno wogóle wymagać składania pitów...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 5. Data: 2003-02-10 10:30:49
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > planuje MF wprowadzić. Podobno są już jakieś firmy w Polsce, które go
    > używają w celach testów. Czy wie ktoś coś na ten temat? Czy tylko mi ktoś

    A było cos takiego ... chyba z dwa lata temu w zachodniopomorskim czy pomorskim,
    brały udział wybrane USy i zakady pracy, i duże i
    małe i było ponoc bardzo piknie i wszystkim to sie podobało ... no i od tego czasu
    myślą jak to wprowadzić masowo w Polsce a zapewne
    podpis elektroniczny to przyspieszy...oby.

    Sark