  • 1. Data: 2003-02-09 15:16:38
    Temat: Pożyczka hipoteczna na nieruchomość...
    Od: "Jurek" <j...@x...wp.pl>

    Witam!

    Czy biorąc pożyczkę hipoteczną na dowolny cel, wpis hipoteki jest w sądzie
    płatny????

    Ktoś mówił mi kiedyś że tak....

    Jeśli bym brał kredyt na cele budowlane to nie musiałbym płacić, a tak
    podobno trzeba.. i to ok. 1000 zł....

    Prawda to?????

    Dzięki

    Pozdrooo

  • 2. Data: 2003-02-13 00:48:22
    Temat: Re: Pożyczka hipoteczna na nieruchomość...
    Od: "Mirek" <j...@i...pl>

    "Jurek" <j...@x...wp.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Dzięki
    >
    > Pozdrooo
    >
    > Święta prawda!, jest jeszcze druga -nie mniej miła:
    w urzędzie skarbowym podatek od czynności cywilno- prawnych w
    wysokości...0,1% od sumy POŻYCZKI,
    no i oczywiście konieczność wykonania wyceny tego co na tej hipotece jest
    przez rzeczoznawcę-kolejne co najmniej 1000zł
    Przeżyłem to 3 tyg temu więc życzę...zdrowia

  • 3. Data: 2003-02-13 06:57:23
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mirek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > w urzędzie skarbowym podatek od czynności cywilno- prawnych w
    > wysokości...0,1% od sumy POŻYCZKI,

    Od pozyczek bankowych placi sie PCC ?

    Karol