  • 1. Data: 2003-09-29 07:39:21
    Temat: "Stara" ulga budowlana - strata prawa do niej ?
    Od: "Olekk" <a...@w...pl>

    Witam,
    kupiłem mieszkanie w 2001r. "Załapałem" się jeszcze na dużą ulgę budowlaną.
    Ulgę mam cały czas jeszcze nie całą wykorzystaną. Czy jak sprzedam
    mieszkanie, to stracę do niej prawo, dokładnie czy ta część jeszcze nie
    wykorzystana przepadnie mi ?. Zaznaczam że za te pieniądze kupuję inne
    mieszkanie (wiem o zgłoszeniu o tym do US, bo podatek 10%).

    Pozdrawiam,
    Olek Kołodziejczyk