  • 1. Data: 2004-10-27 08:25:43
    Temat: Stowarzyszenie a US
    Od: "Krzysiek M." <s...@w...pl>

    Jakie papiery trzeba wypełniać i jak często :) co miesiąc, kwartał itp
    Stowarzyszenie cały dochód przeznacza na działałnośc statutowa i nie
    prowadzi działalności gospodarczej.

    --
    Krzysiek M.
    GG 3025201

  • 2. Data: 2004-10-27 09:40:28
    Temat: Re: Stowarzyszenie a US
    Od: "ewa" <r...@o...pl>

    > Jakie papiery trzeba wypełniać i jak często :) co miesiąc, kwartał itp
    > Stowarzyszenie cały dochód przeznacza na działałnośc statutowa i nie
    > prowadzi działalności gospodarczej.

    CIT-8 co roku musowo (i papierki z tym związane) a z CIT-2 mozna się
    zwolnić, składając stosowne oświadczenie, że firma nie prowadzi DG i że cały
    dochód przeznacza na działalność statutową

  • 3. Data: 2004-10-27 23:07:45
    Od: "Krzysiek M." <s...@w...pl>

    Użytkownik "ewa" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > cały
    > dochód przeznacza na działalność statutową

    A jaka jest podstawa prawna ? bo słyszałem, że co pół roku :(

    --
    Krzysiek M.
    GG 3025201

  • 4. Data: 2004-10-28 07:22:11