  • Data: 2005-03-08 22:43:48
    Temat: Szkła kontaktowe + badania - mozna w KUP ?
    Od: Mariusz_M <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    prowadzę DG (KPiR, VAT) - usługi telekom-informatyka, czyli 12-20 godzin
    przy kompie. Byłem prywatnie u okulisty (FV) i otrzymałem receptę na
    okularki. Zdecydowałem się na szkła kontakowe.
    Pytanko: czy mogę koszt badań oraz zakupu szkieł (mam FV na obie
    czynności) wrzucić w KUP ??

    Dziękuję za odpowiedź szczególnie podpartą kawałkiem paragrafu
    odstraszającego US..

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz /Maniek/