    From: "Plusek$" <plusek!spamek!@spamek.tenbit.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Telekomunikacja a faktury VAT
    Date: Fri, 7 Apr 2006 10:20:27 +0200

    Chciałem się dowiedzieć, gdzie można znaleść podstawę prawną dotyczącą
    wystawiania faktur wstecz przez TPSA. Okazało się, że od półtorej roku nie
    wystawili nam faktur za usługi SDI. Myslałem że regularnie szły do
    księgowości w średniej firmie, ale okazało się, że nie i idę zgłosić brak
    faktur. Odbiło mi się o uszy że TPSa może wystawić maksymalnie faktury do 3
    m-cy wstecz.

    PS: w google gropus szukałem ale nie ma podstawy prawnej...

    Plusek$