  • 1. Data: 2010-01-18 12:18:39
    Temat: Ten sam NIP dla kilku organizacji czy błąd w GUS?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    zaspamował mnie spamer http://semado.pl/kontakt/ i tak sobie z
    ciekawości chciałem sprawdzić jego regon i wpisałem NIP w wyszukiwarkę:
    http://www.stat.gov.pl/regon i wylazła mi jakaś Fundacja AKADAMICKIE
    INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI z DC.

    Nie sądzę żeby było możliwe, żeby te same nipy i regony nosiła inna
    firma. Więc albo błąd w GUS albo spamer w KONTAKT podaje fałszywe dane, tak?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-01-18 12:35:24
    Temat: Re: Ten sam NIP dla kilku organizacji czy błąd w GUS?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]
    >
    > Nie sądzę żeby było możliwe, żeby te same nipy i regony nosiła inna
    > firma. Więc albo błąd w GUS albo spamer w KONTAKT podaje fałszywe dane, tak?

    Nie.

    Może przeczytaj co to są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości i jak
    działają.
    http://www.inkubatory.pl/co-daje-aip

    zanim zaczniesz rzucać oskarżenia.

    --
    *** Stosujesz si do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-01-18 13:54:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-18 13:35, Maddy pisze:
    > Może przeczytaj co to są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości i jak
    > działają.
    > http://www.inkubatory.pl/co-daje-aip
    > zanim zaczniesz rzucać oskarżenia.

    Ale jakie oskarżenia?

    ATPO: Czyli taka fundacja robi legalnie coś, czego np. mi zrobić nie wolno?

    ATPO2: I gość funkcjonuje jako ,,firma'' z nazwą własną, nipem fundacji
    i bez powiązania z przedsiębiorcą i bez odpowiedzialności?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-01-18 14:03:40
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-18 14:54, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    >
    > ATPO2: I gość funkcjonuje jako ,,firma'' z nazwą własną, nipem fundacji
    > i bez powiązania z przedsiębiorcą i bez odpowiedzialności?

    Gość prawdopodobnie funkcjonuje jako członek fundacji i mam dość
    ograniczoną możliwość podejmowania samodzielnych decyzji biznesowych.

    W każdym razie (coś tam dla nich robiłem to wiem), warunki negocjuje
    bezpośrednio zainteresowany, zamówienie składa fundacja, przelewy idą z
    konta fundacji, faktury są na fundację.

    Inna sprawa, że w danych kontaktowych IMHO powinny być podawane dane
    fundacji z ewentualną nazwą komórki organizacyjnej, przez przypadek
    zwanej firmą.

    Piotrek

  • 5. Data: 2010-01-18 14:04:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-18 14:54, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    >
    > ATPO2: I gość funkcjonuje jako ,,firma'' z nazwą własną, nipem fundacji
    > i bez powiązania z przedsiębiorcą i bez odpowiedzialności?

    Gość prawdopodobnie funkcjonuje jako członek fundacji i ma dość

  • 6. Data: 2010-01-18 14:09:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-18 15:04, Piotrek pisze:

> [...]
    >
    > Inna sprawa, że w danych kontaktowych IMHO powinny być podawane dane
    > fundacji z ewentualną nazwą komórki organizacyjnej, przez przypadek

    Kurcze, chyba nic z tego nie zrozumiałem :(
    Zadam może prościej. Czy taki zapis jak tu: http://semado.pl/kontakt/
    gdzie nie ma słowa o fundacji tylko jest zastosowana jakaś bliżej
    nieokreślona nazwa, jest właściwy?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-01-18 14:14:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]
    >
    > ATPO2: I gość funkcjonuje jako ,,firma'' z nazwą własną, nipem fundacji
    > i bez powiązania z przedsiębiorcą i bez odpowiedzialności?

    Tam na tej stronie jest wszystko opisane. Po polsku.
    Trzeba tylko poczytać.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2010-01-18 14:16:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-18 15:09, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > [...]
    > Zadam może prościej. Czy taki zapis jak tu: http://semado.pl/kontakt/
    > gdzie nie ma słowa o fundacji tylko jest zastosowana jakaś bliżej
    > nieokreślona nazwa, jest właściwy?

    IMHO nie, ponieważ wprowadza w błąd co do faktu, że semado.pl jest
    zarejestrowanym przedsiębiorstwem posiadającym *podany* NIP i REGON.

    Piotrek

  • 9. Data: 2010-01-18 14:23:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-18 15:14, Maddy pisze:
    > Tam na tej stronie jest wszystko opisane. Po polsku.
    > Trzeba tylko poczytać.

    No ja nic nie widzę. Widzę nazwę i jakby gość udawał, że jest to osobna
    firma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-01-18 14:38:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > No ja nic nie widzę. Widzę nazwę i jakby gość udawał, że jest to osobna
    > firma.

    Nie wiem czy trzeba Cię fizycznie zdzielić linkiem w łeb, żebyś go
    zauważył czy co....