  • 1. Data: 2007-06-08 13:49:17
    Temat: Transakcje wewnątrzunijne a handel w internecie
    Od: t...@o...pl

    Witam

    Jak wygląda sytuacja obrotu wewnątrzunijnego przy braku fizycznego
    transportu towaru (np. zakup hostingu za granicą)? Czy jest to możliwe
    w kontekście ustawy o VAT?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2007-06-09 05:21:22
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Witam
    >
    > Jak wygląda sytuacja obrotu wewnątrzunijnego przy braku fizycznego
    > transportu towaru (np. zakup hostingu za granicą)?

    A co jest tym towarem?

  • 3. Data: 2007-06-09 08:10:23
    Od: t...@o...pl

    > A co jest tym towarem?

    Dla przykładu podałem hosting, może być też usługa wykupienia banera,
    itp.

  • 4. Data: 2007-06-09 09:23:55
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 09-06-2007 o 10:10:23 <t...@o...pl> napisał(a):

    > Dla przykładu podałem hosting, może być też usługa wykupienia banera,
    > itp.

    Na kilogramy czy na opakowania ?

  • 5. Data: 2007-06-09 11:09:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Dla przykładu podałem hosting, może być też usługa wykupienia banera,
    > itp.

    Więc jednak usługa, a nie towar?

  • 6. Data: 2007-06-09 14:16:44
    Od: t...@o...pl

    On 9 Cze, 13:09, "cef" <c...@i...pl> wrote:
    > Więc jednak usługa, a nie towar?

    Owszem, usługa - przepraszam za nieścisłości. Ale pytanie ciągle
    aktualne: czy w takim przypadku można wystawiać faktury w oparciu o
    europejskie numery NIP (czy raczej VAT)?

  • 7. Data: 2007-06-09 16:34:28
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Owszem, usługa - przepraszam za nieścisłości. Ale pytanie ciągle
    > aktualne: czy w takim przypadku można wystawiać faktury w oparciu o
    > europejskie numery NIP (czy raczej VAT)?

    W zasadzie można powiedzieć,
    że przepisy nie wymagają.
    Wystarczy lokalny numer identyfikacyjny.