  • 1. Data: 2004-10-24 10:10:13
    Temat: UBEZP.
    Od: "Virus" <r...@i...pl>

    prowadze dzialalnosc, jest zarejestrowana na mnie zona skonczyla studia i
    jak zrobic zeby byla ubezp. dodam ze slub wzielismy po tym jak zarej.
    dzialalnosc.
    Podobno nie moge jej zatrudnic.
    pozmocy!

    --
    _____________________
    virus

  • 2. Data: 2004-10-24 11:15:03
    Temat: Re: UBEZP.
    Od: "W.R." <h...@p...pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2004 12:10:13 +0200, Virus napisał

    > prowadze dzialalnosc, jest zarejestrowana na mnie zona skonczyla studia i
    > jak zrobic zeby byla ubezp. dodam ze slub wzielismy po tym jak zarej.
> [...]

    Zainteresuj się pojęciem "osoba wspólpracująca". A zatrudnić możesz
    tyle że wynagrodzenie i narzuty nie będą KUP.

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski

  • 3. Data: 2004-10-25 06:51:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 24 Oct 2004, Virus wrote:

    >+ prowadze dzialalnosc, jest zarejestrowana na mnie zona skonczyla studia i
    >+ jak zrobic zeby byla ubezp.

    Czy ci chodzi o ubezpieczenie ZDROWOTNE czy SPOŁECZNE ?
    Bo jak zdrowotne to wg mojej wiedzy małżonka wystarczy zarejestrować
    jako małżonka osoby ubezpieczonej właśnie. Chyba że się mylę.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)