  • 1. Data: 2002-08-05 11:38:16
    Temat: UD i UZ a bezrobocie
    Od: "motarny" <m...@p...pl>

    Witam serdecznie

    Mam pytanie...

    Czy osoba(student) zarejestrowana jako bezrobotna
    i pobierajaca zasilek moze wykonywac prace na
    Umowe zlecenie / dzielo?

    z gory dziekuje za wyjasnienie,
    Marcin

  • 2. Data: 2002-08-05 22:22:12
    Temat: Re: UD i UZ a bezrobocie
    Od: "Julia" <n...@n...no-spam.pl>

    > Czy osoba(student) zarejestrowana jako bezrobotna
    > i pobierajaca zasilek moze wykonywac prace na
    > Umowe zlecenie / dzielo?

    Moze. Tylko sie zastanow, czy Ci sie to oplaca.
    W przypadku podjecia jakiejkolwiek pracy (rowniez na podstawie umowy
    zlecenia czy tez umowy o dzielo), ktorej efetem bedzie osiagniecie przez
    Ciebie przychodu jestes zobowiazany powiadomic o tym fakcie Urzad Pracy i
    "zawiesic" zasilek.
    --
    Julia

  • 3. Data: 2002-08-09 22:01:16
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Aug 2002, Julia wrote:

> [...]
    >+ Ciebie przychodu jestes zobowiazany powiadomic o tym fakcie Urzad Pracy i

    AFAIR można się gorzej naciąć: nie pamiętam gdzie to widziałem :(
    (GP ?) ale z tytułu popracowania można się pozbawić prawa do
    reszty zasiłku; występuje rzadko (tylko wtedy jeśli ktoś zaczął
    pobierać zasiłek "w środku okresu przysługiwania") ale jest
    mozliwe - np. jeśli ktoś osiągający ponadminimalne przychody
    najpierw "spada poniżej progu" a dopiero później idzie na
    zasiłek. Wtedy zasiłek mu przysługuje (cały okres), ale po
    "przerwie" może się okazać że... już nie !!
    (nie pamietam ile to miesięcy "nadminimalnych" trzeba mieć
    w ilu ostatnich miesiącach więc nie zapodaję przykładu,
    ale ostrzegam że naciąć się można !)

    Pozdrowienia, Gotfryd