  • 1. Data: 2003-12-28 20:36:34
    Temat: ULGA REMONTOWA
    Od: "Paweł Bartela" <p...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie: jaka jest minimalna kwota potrzebna do tego abym mógł
    skorzystać z ulgi remontowej i czy odpis od podatku musi zacząć się w tym
    roku?
    Dziękuję

    Paweł

  • 2. Data: 2003-12-28 22:19:13
    Temat: Re: ULGA REMONTOWA
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > mam pytanie: jaka jest minimalna kwota potrzebna do tego abym mógł
    > skorzystać z ulgi remontowej i czy odpis od podatku musi zacząć się w tym
    > roku?

    Z ulgi będzie można korzystać, jeśli kwota wydatków na remont i modernizację
    przekroczy łącznie 567 zł.

    z tego co czytalem to interpretacja Min.Finansow jest taka, ze nie musisz w
    tym roku rozpoczac... masz czas w calym 3-letnim okresie.
    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat
    http://www.staszow.com

  • 3. Data: 2003-12-28 22:27:30
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    dokladna interpretacja na stronie MFinansow
    http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=114&id=1
    1361 - ostatnia (70-ta)
    porada

    ----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat
    http://www.staszow.com

  • 4. Data: 2003-12-29 16:15:29
    Od: "Bartlomiej" <B...@S...poczta.onet.pl>

    > dokladna interpretacja na stronie MFinansow
    > http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=114&id=1
    1361 - ostatnia
    (70-ta)
    > porada

    Witam
    Nieco zakrecilo mnie to wyjasnienie z MF- co jest moim prawem nabytym dzieki
    ktoremu moge korzystac z tej ulgi w 04/05? Czy kupujac mieszkanie w
    2004(2005) mozna nadal korzystac z tej ulgi??
    Pozdrawiam
    Bartlomiej