  • 1. Data: 2006-03-09 17:40:17
    Temat: UMOWA O PRACE A PREMIA "BOKIEM" - JAK ONI TO ROBIA???
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Jak to robia miedzyinnymi lekarze? Widzialem PIT-11 lekarza. I co zwrocilo
    moja uwage. W wynagodzeniu o peace mial calkiem sporo sumke, ale skladki na
    ZUS byly niewspolniernie male. Przekroczenie wymiaru skladki na ubezp
    emerytalne i rentowe tez nie mialo miejsca. Za to koszty byly wpisane z
    ksiezyca. I na dodatek mial jeszcze jakies umowy zlecenia czy o dzielo, od
    ktorych tez nie bylo skladek zus (tzn umowy okreslone w atr. 13 ustawy).
    Mysle, ze chodzi o jakies umowy (nie zlecenia i nie o dzielo) ktore nie sa
    obciazone ZUSem jesli wykonuje je wlasny pracownik. Jakie to moga byc umowy?
    Jak je rozliczac? Jak sie nazywaja? O co tu chodzi? Czy moze ktos napisac
    jak to sie robi?

    Adam

  • 2. Data: 2006-03-10 11:31:31
    Temat: Re: UMOWA O PRACE A PREMIA "BOKIEM" - JAK ONI TO ROBIA???
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > ktorych tez nie bylo skladek zus (tzn umowy okreslone w atr. 13 ustawy).

    Moze wlasnie chodzi o umowy zlecenia i o dzielo.
    Jest teraz tyle przychodni, ze wcale nie trzeba ich zawierac z wlasnym
    pracodawca!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-03-13 08:43:13
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Moze wlasnie chodzi o umowy zlecenia i o dzielo.
    > Jest teraz tyle przychodni, ze wcale nie trzeba ich zawierac z wlasnym
    > pracodawca!

    Wlasnie, ze nie. Sa zawierane z tym samym pracodawca. Na PIT 11/8b Jest
    informacja i o umowach zlecenia i o umowach o perace, ale skaldki ZUS sa
    oplacone tylko z umowy o prace.

    Adam