    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: US przysłał zawiadomienie
    Date: Fri, 15 Jan 2010 20:06:49 +0100

    listem zwykłym, w którym

    "uprzejmie informuje że zgodnie z przepisami ustawy PTU (art. 111 ust. 1)
    podatnicy dokonujący sprzedaży na rzecz of npg oraz rolników
    ryczałtowych..."

    I tu powinienem przestać czytać dalej i do kosza wyrzucić, ale

    "...W trakcie czynności sprawdzających, na podstawie złożonych zeznań
    podatkowych ustalono, że w 2008 osiągnął pan kwotę przychodu w wysokości
    xxxx..."

    Jacy mili, mówią mi ile przychodu miałem, ale nie mówią ile miałem
    sprzedaży, a ta była inna i oczywiście na deklaracjach VAT wykazywana

    "...mając na względzie powyższe , w celu ustalenia obowiązku
    ewidencjonowania obrotu za pośrednictwem kas rejestrujących w 2009r. i w
    2008r. [...] zwraca się z prośbą o dostarczenie załączonej informacji o
    wysokości sprzedaży na rzecz of ng oraz rolników r. Załączniki informacja o
    wysokości sprzedaży za 2007r. i 2008r."

    I teraz jest załącznik i nie bardzo wiem, czy mam im go dostarczyć tak jak
    dostałem pusty (czyli spełnić prośbę dosłownie), czy może wypełnić i dopiero
    dostarczyć[1].
    A w załączniku są rubryki:
    Wielkość sprzedaży ogółem (tak jakby nie wiedzieli z VAT-7)
    Wielkość sprzedaży of npg oraz rr (o to pytają)
    Wielkość sprzedaży pozostałej (odejmować nie potrafią?)

    A na dodatek pytają o 2007, ale nie byli tacy mili i nie podali i nie podali
    kwoty przychodu za 2007r.

    [1] trzecie wyjście to dostarczę pismo, że w 2007 i 2008 i 2009 nie
    dokonywałem sprzedaży na rzecz of ng oraz rr beż żadnych kwot.

    Co to za cfane pomysły US ma? Liczy, że może wpiszę inną kwotę niż wynika z
    rejestru VAT, bo się zasugeruję kwotą z PIT-36, którą mi na talerzu podają?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]