  • Data: 2003-08-21 09:42:23
    Temat: US - zawieszenie DG - deklaracje?
    Od: "Zeus" <m...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Od 2002 mam zawieszona DG. Ostatnio otrzymalem od US pisemko ze nie
    rozliczylem sie z roku podatkowego 2002. W styczniu 2002 wyslalem im NIP-1 z
    informacja o zawieszeniu DG. Myslalem ze nie musze skladac juz zadnych
    deklaracji rocznych, bo jak dzialalnosc zawieszona to i nie ma przychodu, a
    tu jednak (chyba) nalezalo deklaracje roczna (zasady ogolne) wylac za rok
    zawieszenia DG.

    Co mam w takim przypadku zrobic? Mam wezwanie do US.
    Co mi moga zrobic w takim przypadku (w koncu to zadne oszustwo)?

    Pozdrawiam
    zeus