    From: "Mariusz" <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ubezpieczenie rodzinne ???
    Date: Wed, 24 Sep 2003 12:09:13 +0100

    Moja żona jest na bezrobotnym (pierwszy miesiąc), w urzędzie pracy
    dowiedzieli się, że ja mam działalność gospodarczą i powiedzieli, że jej nie
    ubezpieczą, tylko że będzie korzystać z mojego ubezpieczenia, nazywa się to
    ubezpieczenie rodzinne czy jakoś tak. Powiedzieli jeszcze, że nie wiąże się
    to z dodatkowymi kosztami.
    Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić dokładniej o co chodzi, co ja na tym tracę,
    jakie mam w związku z tym dodatkowe obowiązki, czy muszę składać jakieś
    dodatkowe deklaracje itp.?
    Podejrzewam że żona w związku z tym nie dostanie większego zasiłku, a
    pieniadze za które mieli ją ubezpieczyć pójdą w trąbę.

    Pozdrawiam
    Mariusz