  • 1. Data: 2002-10-15 14:26:40
    Temat: Ubezpieczenie samochodu
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Witam

    Czy ubezpieczenie OC i AC samochodu prywatnego wykorzystywanego w
    dzialalnosci gosp. wpisuje do ewidencji przebiegu pojazdu tak jak inne
    wydatki na samochod ?

    pozdrawiam

    Sebasto

  • 2. Data: 2002-10-15 19:30:06
    Temat: Re: Ubezpieczenie samochodu
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    tak

  • 3. Data: 2002-10-16 20:35:12
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > Czy ubezpieczenie OC i AC samochodu prywatnego wykorzystywanego w

    A co z ubezpieczeniem NNW, gdy ubezpieczenie jest w pakiecie? Podejrzewałam,
    że chyba nie bardzo kwalifikuje się ono w KUP, a dzisiaj upewniłam się co do
    tego czytając wypowiedź eksperta Dobrej Firmy. Ekspert jednak nie podjął się
    odpowiedzi na pytanie j.w. - czyli co wtedy, gdy mamy pakiet ubezpieczenia i
    nie jest możliwe wyodrębnienie składowych (AC, OC i NNW). Co grupa na to?
    -----------
    Pozdrawiam, Graszka

  • 4. Data: 2002-10-17 07:20:39
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ekspert jednak nie podjął się
    > odpowiedzi na pytanie j.w. - czyli co wtedy, gdy mamy pakiet ubezpieczenia
    > nie jest możliwe wyodrębnienie składowych (AC, OC i NNW). Co grupa na to?

    To masz pecha.
    IMHO calosc proporcjonalnie do wartosci.

    Karol

  • 5. Data: 2002-10-17 11:34:01
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik Karol <a...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aolo8n$dj7$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To masz pecha.
    > IMHO calosc proporcjonalnie do wartosci.
    >
    > Karol

    Gorzej, że nie mam na polisie wyszczególnionych kwot składki, a jedynie sumy
    ubezpieczenia - jedne w PLN a inne w EURO. Tutaj też można w zasadzie
    policzyć udziały poszczególnych składników ubezpieczenia, ale np. jaki kurs
    EURO przyjąć?
    A swoją drogą - ile jeszcze takich dupereli czeka na podatnika?
    -----------
    Graszka

  • 6. Data: 2002-10-17 12:28:07
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > ubezpieczenia - jedne w PLN a inne w EURO. Tutaj też można w zasadzie
    > policzyć udziały poszczególnych składników ubezpieczenia, ale np. jaki

    To gdzie sie ubezpieczasz?
    Skladka nie jest w PLN?

    Kurs (sposob jego ustalenia) EURO w przypadku ubezpieczenia samochodu jest
    okreslony w ustawie

    Karol