  • 1. Data: 2004-11-16 23:18:07
    Temat: Ulga budowalana w 2003 - 2005 - dylemat
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    W 2003 skorzystalem z ulgi budowlanej - w PIT / D zaznaczono kwadrat:
    Podatnik poniosl wydatki na - remont i modernizacje lokalu mieszkalnego!

    Z tego co wiem to taka ulge moge kontynuowac do roku 2005 ale nie moge
    przekroczyc limitu ulgi
    i ... tu wlasnie mam pytanie

    Czy ulge remontowa (i jej kontynuacje) odnosi sie do:
    - wydatkow na remont mieszkania
    - wydatkow na remont budynku mieszlanego
    - wydatkow na modernizacje instalacji gazowej
    jako do calosci?

    Inaczej czy jezeli w 2003 skorzystalem z "remontu mieszkania"
    to czy kontynujac ulge bede mogl w 2004 odliczyc ze wzgledu na "remont
    budynku"?

    TB

  • 2. Data: 2004-11-17 08:39:41
    Temat: Re: Ulga budowalana w 2003 - 2005 - dylemat
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [....]

    ale numer - czy ten slimak jaja sobie ze mnie robi ?
    tak czy siak prosze o odpowiedz

    TB

  • 3. Data: 2004-11-17 10:39:44
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cne1sh$4gr$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> wrote:

    > Inaczej czy jezeli w 2003 skorzystalem z "remontu mieszkania"
    > to czy kontynujac ulge bede mogl w 2004 odliczyc ze wzgledu na "remont
    > budynku"?

    Jeśli poniosłeś wydatki "na remont budynku" i nie masz wyczerpanego
    limitu, to nie widzę przeszkód.

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2004-11-17 19:01:46
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > Jeśli poniosłeś wydatki "na remont budynku" i nie masz wyczerpanego
    > limitu, to nie widzę przeszkód.

    a czy sa przeszkody gdy w 2003 ponioslem wydatki na remontowanie mieszkania
    a teraz remontuje budynek?

    TB

  • 5. Data: 2004-11-17 19:35:04
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>