  • 1. Data: 2004-04-01 20:31:39
    Temat: Ulga budowlana
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Odliczylem sporo rzeczy w ramach ulgi remontowej za rok 2003. Czy ma to
    jakieś konsekwencje jeśli teraz sprzedam dom, który remontowałem. Czy jest
    jakiś okres przez który nie można sprzedać domu?

  • 2. Data: 2004-04-02 06:20:24
    Temat: Re: Ulga budowlana
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    > Odliczylem sporo rzeczy w ramach ulgi remontowej za rok 2003. Czy ma to
    > jakieś konsekwencje jeśli teraz sprzedam dom, który remontowałem. Czy jest
    > jakiś okres przez który nie można sprzedać domu?
    Ulgi remontowej nie koryguje sie .Wydatek był wiec odliczenia maja prawo być
    najwyżej powyżyszą wartość sprzedazy.
    Wiola