  • 1. Data: 2004-04-01 20:23:11
    Temat: prosze o pomoc!! poszukuje materiałow, publikacji
    Od: "kazik" <u...@g...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow
    Moje pytanie bedzie troszke z innej beczki, ale bardzo prosze o odpowiedzedz
    jezeli oczywiscie panstwo ja znaja. Otoz potrzebuje materiałów o
    nieruchomosciach w gminie, publikacji, ksiazek na temat nieruchomosci,
    istoty nieruchomosci, podziału nieruchomości (podmiotowy,
    przedmiotowy)klasyfikacji nieruchomosci komunalnych i dochodow jakie te
    nieruchomosci przynosza gminie, Jezeli ktos zajmouje sie ta problematyka,
    lub mial z nia stycznosc i wie w jakich publikacjach tego szukac bede
    bardzow wdzieczny za pomoc.

    Pozdrawiam
    kazik