  • 1. Data: 2005-01-17 16:31:24
    Temat: Ulga mieszkaniowa/budowlana
    Od: "Michał" <m...@s...art.pl>

    Witam!
    Chcę w 2005 roku wziąć kredyt na budowę mieszkania (dobudowę piętra w domu
    rodziców). Pozwolenie na budowę już posiadam.
    Czy będę mógł w takim razie skorzystać z ulgi budowlanej?

    Proszę o poradę.
    Michał

  • 2. Data: 2005-01-17 18:53:52
    Temat: Re: Ulga mieszkaniowa/budowlana
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał wrote:
    > Witam!
    > Chcę w 2005 roku wziąć kredyt na budowę mieszkania (dobudowę piętra w domu
    > rodziców). Pozwolenie na budowę już posiadam.
    > Czy będę mógł w takim razie skorzystać z ulgi budowlanej?

    jeśli nie masz prawa własności to nie.

  • 3. Data: 2005-01-17 21:17:26
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" napisał:
    > Witam!
    > Chcę w 2005 roku wziąć kredyt na budowę mieszkania (dobudowę piętra w domu
    > rodziców). Pozwolenie na budowę już posiadam.
    > Czy będę mógł w takim razie skorzystać z ulgi budowlanej?

    Nie ma od 01.01.2002 roku ulgi budowlanej.
    Została tylko dla tych, którzy rozpoczęli inwestycję do dnia 31.12.2001
    roku.

    pozdrawiam
    sia-ka

  • 4. Data: 2005-01-18 06:53:17
    Od: "Michał" <m...@s...art.pl>

    > jeśli nie masz prawa własności to nie.

    Posiadam prawo własności i mam akt notarialny.
    Michał

  • 5. Data: 2005-01-18 07:44:02
    Od: "Michał" <m...@s...art.pl>

    Użytkownik "sia_ka" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma od 01.01.2002 roku ulgi budowlanej.
    > Została tylko dla tych, którzy rozpoczęli inwestycję do dnia 31.12.2001
> [...]

    No ale teraz jakaś nowa ulga budowlana dla tych którzy rozpoczęli inwestycję
    po 01.01.202 roku.
    Stąd moje pytanie. Czy będę mógł w przyszłym roku odliczyć sobie ten kredyt
    od dochodu?

    Michał