  • 1. Data: 2005-01-17 16:22:33
    Temat: odliczenie czesnego od podatku
    Od: "kaTaRzYnA" <k...@p...onet.pl>

    witam wszytskich serdecznie
    w temacie prawa podatkowego jestem zielona, dlatego bardzo prosze jesli ktos
    wie niech mi powie czy moge sobie odliczyc od podatku czesne za studia
    (zaoczne i podyplomowe -płacone w 2004 r) bo słyszałam dwie wersje-ze juz
    nie, ze jeszcze za tamten rok tak i nie wiem ktora wersja jest prawdziwa.
    Kaska

  • 2. Data: 2005-01-17 23:28:16
    Temat: Re: odliczenie czesnego od podatku
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie, ze jeszcze za tamten rok tak i nie wiem ktora wersja jest prawdziwa.

    Nie mozesz odliczyc czesnego w zeznaniu podatkowym za 2004r. poniewaz tej
    ulgi juz nie ma.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN