  • 1. Data: 2005-01-17 16:12:25
    Temat: Jestem w ZUS, przysyłają KRUS
    Od: "mikke" <s...@o...pl>

    Co robić, mam działalność gospodarczą i podlegałem pod KRUS. Zgodnie z nową
    ustawą zarejestrowałem się w ZUSie (od 1.10.2004 r.). I mimo zapewnień z
    KRUS, ze Ci co nie złożą oświadczenia o podatku (trzeba wybrać ryczałt)
    zostaną wyłączeni. Dalej mi przysyłają do opłacenia składki z KRUS. Teraz
    myśle sobie wyrejestruje się z ZUS i bede dalej w KRUS mimo, że powinienem
    (zgodnie z ustawa) podlegac pod ZUS. /ZUS mnie rujnuje/
    Co mi grozi w takiej sytuacji? Sami mnie nie wyłączyli z KRUS mimo
    obowiązku.