  • 1. Data: 2003-03-03 11:06:46
    Temat: Ulga odsetkowa - jak się załapać - pytanie trochę przewrotne :)
    Od: "Janoush" <j...@s...pl>

    Witam,
    W 2002 roku wziąłem kredyt na mieszkanie. Rozumiem, że jeszcze nie mogę
    odliczyć sobie odsetek, bo musi być cały rok.
    Odsetki zapłacone w 2002 będę mógł odliczyć w rozliczeniu za 2003 rok razem
    z aktualnymi.
    Pytanie moje dotyczy Zeznań podatkowych oraz oświadczenia PIT 2K.
    Czy muszę z rozliczeniem za 2002 złożyć ww. formularz, a jeśli nie, to czy
    mogę go złożyć w świetle pomysłów J.E. min. Kołodki o zniesieniu ulg.
    Chciałbym się załapać na tę ulgę. Dopóki nie zrobię ruchu, to tak jak bym
    nie korzystał. Czy tak można zrobić ?

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2003-03-03 12:21:22
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Janoush" <j...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > mogę go złożyć w świetle pomysłów J.E. min. Kołodki o zniesieniu ulg.
    > Chciałbym się załapać na tę ulgę. Dopóki nie zrobię ruchu, to tak jak bym

    Po mojemu odsetki z 2002 roku rozlicza sie razem z rozliczeniem za 2002 rok
    czyli teraz, no bo kiedy.

  • 3. Data: 2003-03-03 13:46:23
    Od: JR <r...@p...pl>

    On Mon, 3 Mar 2003 12:06:46 +0100, "Janoush"
    <j...@s...pl> wrote:

    >W 2002 roku wzi??em kredyt na mieszkanie. Rozumiem, ?e jeszcze nie mog?
    >odliczy? sobie odsetek, bo musi by? ca?y rok.

    serio??

    Rysiek

  • 4. Data: 2003-03-03 16:41:07
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "JR" <r...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    Tak mi sie wydaje po przeczytaniu artykulu
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=467815

    w czesci "Odliczanie": "Skladajac pierwsze zeznanie mamy prawo do
    jednorazowego odliczenia od dochodu wszystkich odsetek zaplaconych od
    zaciagniecia kredytu i uruchomienia inwestycji (max. 3 lata). "

    Jesli zle zrozumialem, to prosze o sprostowanie. Dalej jest aktualne pytanie
    z mojego pierwszego postu...

    Janusz

  • 5. Data: 2003-03-04 07:29:14
    Od: "Janoush" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Janoush" <janusz_a223a @ poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaciagniecia kredytu i uruchomienia inwestycji (max. 3 lata). "
    >
    > Jesli zle zrozumialem, to prosze o sprostowanie. Dalej jest aktualne

    Chyba jednak mam rację. Dziś w GW jest dodatek "Poradnik podatnika" - tam
    też jest to napisane.

    Janusz