  • 1. Data: 2003-12-02 11:54:22
    Temat: Ulga remontowa
    Od: Przemek <p...@o...pl>

    Kupiliśmy z żoną mieszkanie w listopadzie.
    Czy jeśli akt notarialny podpisze dopiero w styczniu 2004 to bede mogl odliczyc sobie
    to co wydalem w 2003 na remont tego mieszkania?

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-12-02 12:27:50
    Temat: Re: Ulga remontowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Dec 2003, Przemek wrote:

    >+ Kupiliśmy z żoną mieszkanie w listopadzie.
    >+ Czy jeśli akt notarialny podpisze dopiero w styczniu 2004

    ...znaczy: jeszcze *nie* kupiłeś, tak ?
    Albo ja nie rozumiem czegoś, albo plączesz się w zeznaniach :)

    >+ to bede mogl odliczyc sobie to co wydalem w 2003 na remont
    >+ tego mieszkania?

    ...no to jaki był "tytuł prawny" że rozporządzałeś tym mieszkaniem
    "jak swoim" ? Miałeś je wynajęte ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-12-02 12:28:29
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    > Kupiliśmy z żoną mieszkanie w listopadzie.
    > Czy jeśli akt notarialny podpisze dopiero w styczniu 2004 to bede mogl
    odliczyc sobie to co wydalem w 2003 na remont tego mieszkania?

    Zależy od interpretacji US. We Wrocławiu zdarzyło się nawet tak, że US nie
    uwzględnił ulgi w przypadku mieszkania spółdzielczego, gdy właściciel miał
    umowę kupna w formie aktu notarialnego - US powiedział, że aktem prawnym do
    jego mieszkania jest PRZYDZIAŁ ZE SPÓŁDZIELNI (bo to spółdzielcze było) i
    kazał zwrócić wszystko z nawiązką...(zakupy remontowe były rozpoczęte
    pomiędzy datą podpisania aktu a otrzymaniem przydziału).

    W którejś gazecie przeczytałem, że teoretycznie powinna wystarczyć nawet
    umowa przedwstępna k-s.

    Boa.

  • 4. Data: 2003-12-03 07:50:05
    Temat: Re: Re: Ulga remontowa
    Od: Przemek <p...@o...pl>

> [...]
    > Albo ja nie rozumiem czegoś, albo plączesz się w zeznaniach :)
    > ....no to jaki był \"tytuł prawny\" że rozporządzałeś tym mieszkaniem

    Mieszkanie kupiłem i mam umowe kupna,
    pytanie brzmi czy jeśli nie zdążę w tym roku podpisac aktu notarialnego to czy moge
    sobie odliczyc ulge remontowa.

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 5. Data: 2003-12-04 17:45:59
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kazał zwrócić wszystko z nawiązką...(zakupy remontowe były rozpoczęte
    > pomiędzy datą podpisania aktu a otrzymaniem przydziału).

    Rozstrzelać urzędnika. Natychmiast. A później niech zwróci nam,
    podatnikom, pieniądze, które trzeba będzie oddać temu konkretnemu
    podatnikowi, jak pójdzie z tą decyzją US do sądu.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 6. Data: 2003-12-04 19:32:31
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Rozstrzelać urzędnika. Natychmiast. A później niech zwróci nam,
    > podatnikom, pieniądze, które trzeba będzie oddać temu konkretnemu
    > podatnikowi, jak pójdzie z tą decyzją US do sądu.

    Zdaje się, że nie przewidziano trybu odwołania
    od takiej opinii wydanej w trybie 14a ordynacji.
    Można się zastosować albo nie.