  • 1. Data: 2005-12-19 20:29:10
    Temat: Ulga remontowa 2005
    Od: "MR" <s...@p...pl>

    Czy jeżeli ktoś zakończył formalnie budowę domu w roku 2005 może skorzystać
    z ulgi
    remontowej. Słyszałem, że tak ale mam wątpliwości.
    Pozdrawiam
    MR

  • 2. Data: 2005-12-19 20:46:32
    Temat: Re: Ulga remontowa 2005
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "MR" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    skorzystać
    > z ulgi
    > remontowej. Słyszałem, że tak ale mam wątpliwości.

    A był odbiór domu?

  • 3. Data: 2005-12-19 21:04:20
    Od: "MR" <s...@p...pl>

    Był i odbiór i nawet nadanie numeru.

  • 4. Data: 2005-12-20 08:59:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Dec 2005, MR wrote:

    > Czy jeżeli ktoś zakończył formalnie budowę domu w roku 2005 może skorzystać
    > z ulgi
    > remontowej. Słyszałem, że tak ale mam wątpliwości.

    groups.google.pl -> zaawansowane, niniejsza grupa.
    Szukać "modernizacja modernizacyjna".
    Owa ulga to NIE JEST ulga "remontowa" w ścisłym znaczeniu prawnym.
    To jest ulga "na remont i modernizację", więc nowych mieszkań też
    może dotyczyć.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-12-20 18:58:37
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Był i odbiór i nawet nadanie numeru.

    No to na wszystko po nim co jest modernizacją możesz wliczyć do ulgi.