  • 1. Data: 2003-02-20 12:16:28
    Temat: Ulga remontowa - problem!
    Od: "Perełka" <p...@t...pl>

    Dwa lata temu zakupiłam nowe okna i odliczyłam sobie 19% wartości faktury w
    ramach ulgi remontowej. W tym roku spółdzielnia zwróciła mi ponad 50%
    wartości faktury. Czy muszę zrobić korektę do PIT-a i zwrócić do Urzędu
    Skarbowego kwotę ulgi pobranej dwa lata temu????
    Perełka

  • 2. Data: 2003-02-20 22:49:34
    Temat: Re: Ulga remontowa - problem!
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Perełka" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    03.jasien.net...
> [...]
    > wartości faktury. Czy muszę zrobić korektę do PIT-a i zwrócić do Urzędu
    > Skarbowego kwotę ulgi pobranej dwa lata temu????
    Ja bym nie korygowała tylko doliczyła do dochodów tego roku
    Wiola

  • 3. Data: 2003-02-21 09:16:48
    Od: "hubi" <h...@p...onet.pl>

    > Ja bym nie korygowała tylko doliczyła do dochodów tego roku
    > Wiola

    w wierszu "inne źródła"

    pozdrav
    hubi