  • 1. Data: 2004-01-25 19:33:52
    Temat: Ulga remontowa-tytuł prawny
    Od: "CYTERES" <c...@i...pl>

    Witam. Mam problem.

    Prowadzimy spółkę cywilną- 2 wspólników po 50% udziałów. Wnieśliśmy do
    spółki nieruchomość, której poprzednio byliśmy "równymi" współwłaścicielami.
    Aport został w części przekazany na cele działalności gospodarczej - podlega
    inwestycjom ze środków własnych spółki,w części na cele mieszkalne
    wspólników, inwestycje ze środków wspólników-jest uchwała dzieląca. Czy to
    mi wystarczy do skorzystania z ulgi remontowej na remont części mi
    przypadającej?
    Za pomoc dziękuję
    TC