    From: "koSio" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga remontowa x2 ??
    Date: Sat, 22 Nov 2003 12:05:33 +0100

    Witam !!
    Mam takie pytanko !!
    przez 10 miesiecy tego roku wynajmowałem mieszkanie [umowa najmu]
    Płacąc czynsz łożyłem na fundusz remontowy, ktory można odpisać od podatku
    !!
    W listopadzie kupiłem sobie mieszkanie i oczywiscie wydałem trochę na mały
    remont !!
    Stąd pytanie !! czy mogę odliczyć sobie od podatku koszty funduszu
    remontowego oraz koszty remontu nowego mieszkania !! Dodam tylko zę na nowym
    mieszkaniu też jest fundusz remontowy i za listopad i grudzien także
    chciałbym sobie to odliczyć !! Moim zadaniem nie ma tu zanych sprzeczności ,
    ale czy rzeczywiscie tak jest ??
    Proszę o radę ekspertów

    Pozdro