  • 1. Data: 2007-09-25 22:16:12
    Temat: Ulga w ZUS przy nowej DG
    Od: Igon Skrzypek <i...@g...com.reszta.to.smiec>

    Witam!

    Mam pytanie - czy oprócz normalnej ulgi w ZUS dla nowo założonych DG
    jest jakaś szansa na to by zyskać ulge np z tytułu bycia studentem??

    Jestem studentem studiów dziennych i planuję założyć własną DG - na
    razie tylko jedno osobową - wszelkie możliwe zniżki itp byłyby mi na
    ręke - zwłaszcza jeśli chodzi o składki ZUS :D

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi,
    Igon

  • 2. Data: 2007-09-27 14:53:02
    Temat: Re: Ulga w ZUS przy nowej DG
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Igon Skrzypek" <i...@g...com.reszta.to.smiec> napisał
    w wiadomości news:fdc0u9$7au$1@matrix2.idg.com.pl...
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie - czy oprócz normalnej ulgi w ZUS dla nowo założonych DG jest
    > jakaś szansa na to by zyskać ulge np z tytułu bycia studentem??

    Nie.

    marekz