    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga za internet
    Date: Fri, 22 Oct 2004 16:53:30 +0200
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Podobno można odliczyć od dochodu do 760zł. Problem dla mnie podstawowy -
    nie mam faktury VAT ponieważ nie potrzebowałem jej. Mam umowę na czas
    nieokreślony oraz bankowe dowody przelewu. Czy istnieje jakaś możliwość aby
    mój provider wystawił mi fakturę 'zbiorczą' na cały rok 2004? Czy dla US
    wystarczy umowa + dowody wpłat - bo z tego co widać to trzeba mieć faktury?
    Ktoś ma jakiś pomysł jak mimo wszystko uzyskać odliczenie?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org