  • 1. Data: 2006-08-21 14:54:27
    Temat: Ulgi a działalność gospodarcza
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,

    Jestem emerytowanym nauczycielem i pragne prowadzic kurs przygotowujacy do
    matury. Wynajmuje lokal ze spoldzielni (od 1 września 2006), ktory wymaga
    remontu.
    Prosze o informacje co moge kupic i odliczyc od podatku (np wszystko co
    potrzebuje do remontu, koszt telefonu, wyposażenie itp) przy tej formie
    dzialalnosci, jakie mnie obowiazuja ulgi?

    Pozdrawiam i dziękuję

  • 2. Data: 2006-08-26 06:57:44
    Temat: Re: Ulgi a działalność gospodarcza
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    szkoda ze nikt nie chce mni wesprzec lub chociac prosze o podanie gdzie tego
    szukać:-)

  • 3. Data: 2006-08-28 18:50:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > szkoda ze nikt nie chce mni wesprzec lub chociac prosze o podanie gdzie tego
    > szukać:-)

    Nie ma "wykazu rzeczy które wolno zaliczyć do KUP".
    W razie sporu trzeba umieć obronić (przed US ew. przed sądem) że
    dany wydatek zaliczyło się "słusznie".

    pzdr, Gotfryd