  • 1. Data: 2006-08-21 16:26:41
    Temat: czy księgować?
    Od: Piotr Niżyński <n...@h...pl>

    W kody.wapacz.pl na koncie dla osoby fizycznej nieprowadzącej mam
    zgromadzone środki za okres do końca lipca. Wypłata następuje zawsze na
    początku zanastępnego miesiąca (tzn. np. za czerwiec i lipiec
    odpowiednio u progu sierpnia i września). Z taką też datą wystawia się
    UZ, a pieniążki przychodzą pod koniec miesiąca.

    W sierpniu otworzyłem działalność. Na początku sierpnia dostałem
    wypłatę za maj, niedawno za czerwiec. Czy mam to księgować? Czy może
    traktować jak uzyskane jeszcze przed rozpoczęciem DG? [Oczywiście na
    umowach nie ma nic o nazwie firmy, REGON itp., bo były wystawiane dla
    konta osoby nieprowadzącej.]

  • 2. Data: 2006-08-21 19:04:42
    Temat: Re: czy księgować?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-08-2006 o 18:26:41 Piotr Niżyński <n...@h...pl> napisał:

> [...]
    > traktować jak uzyskane jeszcze przed rozpoczęciem DG? [Oczywiście na
    > umowach nie ma nic o nazwie firmy, REGON itp., bo były wystawiane dla

    Jeżeli to jest do umowy sprzed DG to nie księgujesz.