  • 1. Data: 2008-03-29 23:29:41
    Temat: Re: Ulha odsetkowa - po raz nty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    skrzypas wrote:
    > Witam.
    > Mam pytanie dotyczace ulgi odsetkowej.
    > Mianowicie - w 2006 roku kupi?em mieszkanie na rynku wtórnym.

    żadnych ulg na rynku wtórnym.

  • 2. Data: 2008-03-30 06:15:38
    Temat: Ulha odsetkowa - po raz nty
    Od: "skrzypas" <s...@t...pl>

    Witam.
    Mam pytanie dotyczace ulgi odsetkowej.
    Mianowicie - w 2006 roku kupiłem mieszkanie na rynku wtórnym.
    Teraz bede po raz piewszy składac zeznanie, chciałbym takze odliczyc odsetki
    od kredytu.
    czy jednak mozge odliczyc te odsetki jezeli mieszkanie nie bylo kupione od
    developera tylko z rynku wtórnego.
    Mieszkanie nie nalezy takze do zadnej spoldzielni - tkzw "wspolnota
    mieszkaniowa"

    s.